Магія! Я міг візуалізувати те, що я хотів досягти на шкірі. Я міг вибрати інгредієнти, які можуть це зробити. І я міг експериментувати з різними основами, щоб отримати ідеальну текстуру.
Ніхто не погоджувався зі мною, коли я хотів додати багато високофункціональних інгредієнтів, які на той час не мали особливого сенсу для інших. Люди схильні думати: «Навіщо змінювати те, що не зламано?» Але я хотів бути руйнівником норми! Ось як я почав. І тому я назвав бренд Le Mieux, що означає «найкращий» з французької. Я завжди прагну бути кращим. Не думаю, що я ще досягла, але я завжди прагну!
Я не вважаю це специфічним для країни. Я дивлюся на це з точки зору відданості жінок своїм зобов’язанням щодо шкіри. Жінки в кожній країні хочуть добре виглядати та піклуватися про свою шкіру. Ми залучаємо жінок, які більше орієнтовані на ефективність, а не на бренд. Жінки розумніші у своєму виборі.
Коли ми починали, ми були приблизно в 500 кабінетах лікарів. Це було до того, як Корея стала найкращою країною світу. Ми були першою компанією, яка запровадила фактор росту, тому ми могли забезпечити швидке відновлення. У нас було багато лікарів, яким сподобався наш продукт, тому що вони бачили трансформацію глибоко пошкодженої шкіри. Якщо ви можете зробити це для дуже пошкодженої шкіри, ви зможете відновити здорову шкіру ще краще.
Величезний. Незважаючи на те, що Корея дуже маленька країна, ми дуже горді люди. Будучи корейцем, мене навчили дуже пишатися тим, що я розробив, і завжди робити все можливе, щоб створити досконалість. Це закладено в моїй ДНК! Я виходжу за межі безпечного. Результат? Я здатний створити щось дивовижне. Це моя мета, і я намагаюся досягати її щодня. Я не думаю, що ми коли-небудь досягнемо абсолютної досконалості. До цього потрібно прагнути щодня.